Contact

Ik_chaos@Hotmail.Com

zondag 4 december 2011

Jongens vest voor mijn jongste vriendje

Na lange tijd niet gepost te hebben ga ik weer eens wat posten. Er komt nog meer aan dus wees gewaarschuwd.

Om te beginnen een vest voor mijn jongste vriendje. Hij heeft het al weer een poosje, wilde het eerst niet aan. Maar nu dan wel en poseerde voor een foto, die zijn mama voor mij heeft gemaakt zodat ik hem op mijn blog kon plaatsen.

Het model komt uit het Phildar creations boek nr. 13. De kleuren van het model zijn anders, maar daar ik die niet naar mijn zin kon vinden de kleuren aangepast.



Vind het zelf wel grappig geworden. Alleen de rits inzetten vond ik het rotste werk. Nooit meer met een rits heb ik gezegd maar ach wie weet, als het moet doe ik het nog wel een keer.

Het volgende project wordt een Kerstmansok leuk voor aan de schoorsteen. Het patroon ben ik aan het beschrijven. Ik hoop hem snel te kunnen plaatsen zodat de liefhebber hem ook nog voor de kerst kan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je bezoek en wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten. DANK JE WEL!