Contact

Ik_chaos@Hotmail.Com

woensdag 17 november 2010

Dames sokken Meilenweit Two in one

Gemaakt van:

Merk: Lana Grossa Meilenweit
Soort: Two in one
Kleurnr. 8509
Materiaal: 80% wol, 20% Polyamide
Breinaald 2,5 mm
Aantal: 100gr = 1 bol

Mooie sokken van Lana Grossa Meilenweit. Persoonlijk vind ik dit een van de betere sokken garens. Het breit ook heel fijn. Het is maat 38/39 en weet nog niet voor wie ze zijn maar er komt van zelf een liefhebber langs. Of alvast een cadeautje op voorraad. Ook weer gebreid naar mijn eigen patroon. De rest van het effect zit in het garen. Ik probeer altijd wel zo te puzzelen dat ik twee gelijke sokken krijg.

De witte benen zijn van mij.

5 opmerkingen:

  1. Mooie sokjes met mooie witte beentjes.
    Ik dacht al dat ze van jouw waren HAHA.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi zeg !! En erg leuk zo met de strepen erin

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn prachtige sokken geworden.
    Leuk he, als je twee dezelfde sokken kan breien.
    Er zal vast wel iemand blij worden van deze sokken die lekkere warme voeten geven.

    Lieve groeten,
    Anna Martijne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sokken,ik kijk ook altijd goed dat ik ze gelijk krijg.
    En wat zo leuk is iedere keer weer een verassing hoe het patroon er in komt.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Jij maakt ook leuke dingen zeg! jammer genoeg kan ik niet breien, maar leuk is het wel

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten. DANK JE WEL!