Contact

Ik_chaos@Hotmail.Com

zaterdag 22 januari 2011

Uitslag Give Away

Hier de uitslag van de Give Away. Leuk om de reacties te zien zelfs een van ver weg. De namen zijn op briefjes geschreven, in een kom gedaan en daarna de gelukkig winnaars getrokken.

De grijze bol is gewonnen door: Nel Lar
Voor de paarse bol kwamen er per ongeluk twee briefjes tegelijk uit de kom. En ja wie heeft er dan gewonnen. Gelukkig is paars mijn favoriete kleur en heb ik daar vaak wat extra van. Dus deze dames hebben geluk en krijgen allebei een paarse bol. De gelukkigen zijn:

Ilonka en Sneksniltje

Dames gefeliciteerd hoor. Willen jullie je adres aan mij mailen op: blog@mariejan.nl

Dan kan ik er voor gaan zorgen dat het jullie kant opkomt.

Ik zou het wel leuk vinden als ik mag zien wat het geworden is.

Alle anderen die gereageerd hebben hartelijk dank voor jullie reactie en hou me in de gaten er komt vast nog eens een Give Away. Het is heel leuk om te doen.

1 opmerking:

  1. hoi Mariejan wat ontzettend leuk dat ik die mooie paarse bol wol gewonnen heb. Ik ga dr wat moois van maken en laat show het op mijn blog. Harstikke bedankt.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten. DANK JE WEL!