Contact

Ik_chaos@Hotmail.Com

woensdag 18 augustus 2010

Even voorstellen

Hallo,

Mag ik me even voor stellen. Ik ben Teuntje Geluk alter ego van Mariejan. Mariejan haar tweede naam is Teuntje. Een naam die ze vroeger niet zo leuk vond, maar tegenwoordig wil ze het wel weten.
In de tijd dat ze het niet wilde weten, wilde haar oudere zussen haar er wel eens mee plagen. Mariejan verzamelde varkentjes en haar zussen besloten om Teuntje te creëren voor haar. Zo ben ik ontstaan.

Op haar 30ste verjaardag heeft ze mij gekregen van haar zussen Corrie en Johanna, ze hebben mij helemaal zelf gemaakt. Samen met de outfits die ik hier show, een nette, en een stoere voor als ze gaat motor rijden. De broche is ook zelfgemaakt, er stond Teuntje op helaas is er een letter in de loop der jaren afgevallen. Ik ben inmiddels ook al 23 jaar jong.


De achternaam geluk heb ik van Mariejan gekregen .Die naam zegt genoeg natuurlijk. Ze vindt dat als je goed kijkt, er veel geluk te vinden is in het leven.


Groetjes,
Teuntje Geluk

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk Teuntje Geluk, maar niet alleen je zusssen plaagden je , ook je buurmeisje :)) Mooie herinneringen.

    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou nou, dat is ook alweer een aardige leeftijd Teuntje zovoor jouw.
    Zeker leuk dat je zussen dat voor je gemaakt hebben.
    Ik vindt je een lekker ding hoor HAHA.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten. DANK JE WEL!