Contact

Ik_chaos@Hotmail.Com

zondag 3 oktober 2010

Wol gesorteerd

Gisteren heb ik eerst mijn wol eens gesorteerd. Steeds kocht ik wol erbij en die ging dan in de grote Curver verzamelbox. Ik had geen overzicht meer van wat ik heb aan kleuren, en dacht dat moet veranderen. Dus bij de Action een leuke bamboe box gekocht, en de wol op dikte gesorteerd en er in gedaan. Nu heb ik een mooi overzicht van wat ik heb aan wol of eigenlijk het meest is acryl garen. In de pen dikte 3, 4. Dit gebruik ik het meest voor het maken van knuffels. Er is nog meer wol in de verzamelbox maar daar heb ik nu redelijk zicht op. Wie weet sorteer ik die een andere keer. Vond het wel een mooi gezicht al die kleurtjes bij elkaar. Vandaar dat ik ze hier wil even wil tonen.

2 opmerkingen:

Dank je wel voor je bezoek en wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten. DANK JE WEL!